ekvationmsp

Alla inlägg under februari 2014

Av ekvationmsp - 28 februari 2014 11:08

Hej, E här   

Jag har gjort en ''namnbricka'' om man kan säga så:

   så ser den ut   


Hoppas ni gillade den, vi ses nästa gång!




  / E 2002

Av ekvationmsp - 26 februari 2014 19:35

Hej c:
Imorgon åker jag till London kl 5 på morgonen. ;-; *YAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYY*
Jag läängtar!! Men jag kommer hem på lördag. Kanske att jag kan göra ett inlägg på mobilen någon gång. Men LOVAR INGET D:<<

Hej, hej.

/Em

Av ekvationmsp - 25 februari 2014 16:24

Hej Em här. JAG VET, att jag är en nolifer men låt mig vara det. D:<

Oki här kommer en till bild på Latess. Den blev inte så speciell men bättre än den jag gjorde på Cille. ;-;

  
Visste inte vad din favorit färg var annars kunde jag gjort på ett annat sett.   
okok, men kolla Latess loppis. Hon har bra priser. :')

/Em

Av ekvationmsp - 25 februari 2014 13:09

Hej   
Em här. c

Känns verkligen som jag spammar bloggen med inlägg. Dx
Men det händer så mycket spännande saker nu. Men jag och några andra hade krig i beachen sen blev det fred så vi hade fredsparty i mitt rum.   

Här kommer bild:

  Jag och ella2003 bli vän med henne! c:<
Dom andra hade gått där. :c Han inte ta någon bild när alla som var med i kriget var där.

/Em för tredje gången. owo

Av ekvationmsp - 25 februari 2014 12:23

Hej   Em igen efter typ 5 min. men aja.

Kolla pretty_fly's blogg den är asbraig.

Girlpoweronmsp.bloggplatsen.se


KOLLA!!!   

 

Cool header har hon. c:

/Em

Av ekvationmsp - 25 februari 2014 12:16

OMG, OMG!   
JAG ÄR I LEVEL 16!! SHIETTETTETETETT!!

TACK pretty_fly FÖR  SH!   

  
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!! Kan inte fatta det owo


Alla borde verkligen fråga vän på pretty_fly hon är en supervän.   

Här är hon.
 

Tack för mig. ^-^

/Em

Av ekvationmsp - 25 februari 2014 08:36

  Heej    Em här.


Jag levlar om JÄTTELITE fame!! ihhh!! Schnelellalala ge mig en auto och se mina filmer jag kan se tillbaka och ge auto tillbaka när jag kan!   




 

så liite amagashhhhhhh!!! snälla, snälla hjälp mig! *

/Em   

Av ekvationmsp - 24 februari 2014 13:34

Hej!   Em här.


Jag har inte något speciellt att skriva idag men igår sov jag över hos en kompis. Vi gick typ och la oss 2 eller 1. Men, men kl 5 på morgonen vaknade jag och spelade på min mobil och jag märkte inte att jag hade JÄTTEHÖGT ljud på så jag väckte alla.   

 

Hihi ^-^

/Em   

Presentation


Hej det här är E 2002 och em 106's blogg, kika gärna in lite då och då C;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit artist?
 Coldplay
 Green Day
 Lorde
 Daughter
 One Direction
 Justin Bieber
 Plura
 Kent
 Hatsune Miku
 The Fooo
 Ke$ha
 Rihanna
 Miley Cyrus

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards